Friday, January 11, 2013

samping-penghargaan buat sahabat lama


entry ini adalah penghormatan kepada pet brother saya merangkap senior saya semasa di sekolah menengah.

Saya amat baik dgn senior saya ni. kenal sejak saya form one, mase tu die form 4. Tapi masih baik sampai sekarang. Kebetulan Die kawen bulan 1, saya kawen bulan 6 2012. selalu jugak saya mintak pendapat senior saya ni bile tiba bab nak jemput org... survey survey baju ni... walaupun die lelaki... dia begitu surportive menolong tunangnye , seorang doktor yang bz suvey design baju dan jenis kain..... Bukan senang ok lelaki nak layan details bab kawen ni.

Baju die qudyn yang buat you...... hihi, antara designer idaman tu... tapi rasa rasanya bajet tak cukup untuk sampai ke qudyn. takpela... dah cukup bertuah jumpa designer sebaik rico yang berjaya merialisasikan dress impian saya. Tak menyesal pun buat baju dgn rico

Bila saya tgk gambar nikah senior saya ni, saya perasan.  samping kuning putih beliau....... maka dengan tak malunya saya dah cakap awal awal saya nak pinjam sampin die untuk suami saya masa nikah. hahahahha tak malu sungguh kan aku. Tak kuasa la nak redah jalan TAR carik songket murah nak bertekak mintak turun harga semua. Lagipu tk silap saya org selalu kata biasanya sampin harga dalam rm 300 kan.... bajet mak dah ketat dah masa tu....(300 pun nak berkira).




So Abg Shahrizal (haha, die tak tau pun pasal blog ni, saja je buat entry sebagai kenangan), thank you so much bagi junior kamu ini pinjamkan sampin nikah kamu. free pulak tu.... Thank you.... amat saya hargai dan jasa abg shahrizal saya kenang setiap kali saya tgk gambar nikah saya... =)

Kalau anda ada bajet, ada masa, tak rugi sebenarnya beli sampin nikah, sebagai kenangan, sebab boleh pakai byk kali......
Tapi kalau sapa sapa dah lari bajet tu... bolehla contohi saya, hihihi..... (antara tips berjimat sebenarnya... sampin kan std size, kalau baju kene ikut ukuran)

Sebenarnya ada sikit sesal tak beli samping nikah, Tapi nak buat camna, Saya dah takda peruntukan masa tu.Mungkin saya sepatutnya cepat cepat larikan sikit duit dan beli samping yang nak dipakai masa nikah sebagai hantaran tunang.... Hurm.... rasanya untuk anniversary lepas ni nak belikan husband hadiah sampin la, boleh bagi yg up sikit...... tapi nilai sentimental tu dah takde sgt la...... sebab tak dipakai masa nikah...

No comments: