Tuesday, August 7, 2012

review official photographer nikah- afnan omar


Yeay sudah dapat gambar dari afnan omar.
Impression saya-Gambar gambar itu menggambarkan apa yang terjadi pada hari itu
Saya nampak saya happy dalam gambar gambar itu.
Jadi kalau anda jenis yang suka something yang simple dan jujur... maybe afnan is the one yang anda carik.

Apa yang saya suka tentang afnan,
Afnan tak kelam kabut mintak depo. Masa saya book afnan saya masih di india. deal ikut email je... Afnan refuse to accept my money until we meet in person, borak borak n tgk hasil kerja dia. Setengah org macam tak menyempat nak kene bayar duit dulu kan.
Hihi, masa 1st time jumpe afnan belanja saya tutti frutti - my 1st tutti frutti , hahah mode jakun sebab mase tu jarang balik msia kan. Thanks nan!!! (saya tak malu amek sampai rm 20... hahaha).

Husband and I memang selesa dengan afnan. Maybe kiteorg masuk kot. Kiteorg just gelak gelak and ikut je ape yang Afnan cakap. Kalau anda tgk gambar gambar saya, memang tak nampak macam pengantin malu malu pon, Besar je mulut aku gelak kan. Just jadi diri sendiri and afnan akan shoot . =)
Afnan flexible, tak pushy, sanggup dtg hospital to deliver the final product, rumah afnan memang dekat dekat area seremban ni je.

personally, saya rasa tak rugi spend duit dekat photographer. Saya pun dah ada post pengantin syndrome-dok tenung gambar kawen hari hari. And cube reminisce perasaan masa hari tu. Betapa tersenyum lebar and happy nya saya. Antara hari paling bahagia dalam hidup saya. Grad pon tak rasa macam ni. Rasanya kalau aku dapat stret A+ pon tak rasa macam ni kot.

Saya gembira dengan gambar gambar yang saya dapat... cuma mungkin ade beberapa details yang saya wish   photographer capture. Ini silap saya. Saya ASSUME, mereka akan shoot. Tapi macam mana mereka nak tau itu penting untuk kita kalau kita tak bagi tau kan, so, kepada bakal bakal pengantin, kalau ade details yang anda mahukan photographer shoot, sila buat senarai. Sila maklumkan pada mereka n selalu berbincang kay.Mereka bukannya ahli nujum yang boleh baca telahan hati kita. Jangan jadi macam saya. Saya masa majlis dah kelam kabut, tak prepare betul betul... so, adela a few glitches here and there. Tapi secara general, saya memang berpuas hati yang saya pilih afnan untuk merakam detik nikah saya. Sampai pada expectation saya.

so, lets enjoy the pic ok.
more pic at afnan's  fb





































4 comments:

ira said...

hai sis. boleh saya tahu tak untuk baju nikah buat sendiri atau sewa? thanks

lady syaliz said...

baju nikah saya buat sendiri. =)

Anonymous said...

salam.. material apa sis pakai utkn baju nikah..
-rubi

lady syaliz said...

chiffon... =)