Monday, October 1, 2012

.........

Saya sudah 4 bulan berkahwin,
tapi masih lagi masih beli majalah kawen
masih lagi sibuk tgk blog kawen.
mungkin sebab saya takde perancangan nak beli rumah, maka tak sibuk sibuk tgk majalah home deco.
Nak cerita pasal baby, tak pregnant lagi pulak kan.

Tinggal dengan suami pun di dalam bilik yang hanya ada satu toilet, satu meja study dan katil queen size,
hey, i am not complaining. Saya memang jatuh cinta dengan bilik kami tu, walaupun bilik kecik, hari hari saya bayangkan itu bilik ala ala hotel, hihihi.
Sekarang fasa hidup saya terhenti dengan hari hari bersama suami...
dan..... kami berdua sibuk....... amat sibuk dengan kerja jadi kuli org...
kadang kadang... saya rasa, begitu banyak kegembiraan yang kami tolak hanya kerana kerja..


Tak tau la bile akan stop dgn wedding stuff ni.
Nak kata nak buat bisnes hal hal kawen, tak pulak,
tgn saya sungguh keras, tak berseni langsung.
mungkin sebenarnya hal hal wedding ni menjadi satu escapism utk saya berangan....
tulis benda yang saya suka....
hihi, tak taula sapa yang baca,
yang penting, semua ni jadi satu kenangan buat saya....
nanti dah tua boleh baca balik pasal wedding sendiri.
=)

Maaf pada sapa sapa yang bosan kalau saya berceloteh tentang wedding sendiri, bukan nak menunjuk pun, jauh sekali nak memaksa maksa org baca tentang hal sendiri.
Sebenarnya ini saja medan saya berbicara tentang wedding saya, ataupun wedding org lain.
sebab di facebook, saya tak shout di wall tentang preparation saya.

Takda sapa pun yang kisah pasal wedding saya tu. Jadi di blog ini sajalah saya bercerita panjang.
Sekurang kurangnya boleh kongsi idea dengan bakal bakal pengantin, ye tak....????

No comments: