Wednesday, May 9, 2012

bingkisan buat tetamu

Saya serahkan pada ibu bulat bulat. Saya tak kisah kalau bagi bunga telur saja.  Tapi biasala.... ibu mahukan sesuatu yang lain.ibu hendakkan ini


Ok. i have no objection. Lagipun bila saya dapat sample, n makan, saya sukakan rasanya... tak manis sgt... just nice. lagipun prinsip saya, kalau nak memberi.... biarla kita beri apa yang kita suka.... Takkan nak bagi org makan benda yang diri sendiri tak suka kan.

kebetulan keluar pula article ini di kosmo. Saya tunjukkan pada ibu, dan ibu uruskan yang selebihnya. Untuk bekas pula... ibu beli di Nilai. murah saja, 29 sen sekotak. Lupakan segala tq tag.... saya tak cukup masa nak fikir sedetail itu. Asalkan rasanya sedap, dan saya ikhlas memberi itu sudah cukup buat saya.

Cuma ibu belum beri kata putus apa yang nak diletakkan di dalam kuih cakar ayam tu.... mungkin telur... mungkin kacang...atau coklat.

untuk majlis nikah pula, saya dan keluarga decide untuk bagi yassin dari creatively design, sudah di fasa printing.... tapi saya tak dapat nak review lebih lebih, sebab tak dapat kat tangan lagi... hanya mampu berdoa semoga semuanya ok. bahagian belakang yassin, saya request letak nama saya dan pasangan dan disertai doa untuk pengantin... dengan harapan bila org baca, ia sebagai doa buat kami.
dan disertai tasbih dari reem doorgift .

Kalau ikutkan hati saya nak letak dalam bekas begini
tapi, melebihi bajet. Nasib baik saya jumpe beg kain corak english style kat nilai3. harga 39 sen, dan saya suka, sebab pada pendapat saya, macam lasak, yang penting, kalau org bagi saya beg macam tu saya sendiri akan suka. Terus saya suruh ibu beli saja beg tu untuk letak yassin n tasbih.

Semoga dipermudahkan semuanya, amiiin.....

1 comment:

~HazRiQ 지후 SunBae~ said...

salam, yang sangkar burung tu kan, bile tgk yg kosmo die kata Rm0.80 sen.. tapi yg link awak bagi die up RM1.. ada cntact twus x ngan makcik yg kuar kt kosmo tu.. kalau xkeberatan,leh kongsi contact nye..
ni email sy.. thehazriq@gmail.com
thank you in advance~