Monday, November 15, 2010

tema perkahwinan

baru2 nie bile tgk gambar kahwin ibu, terus rasa suke.
bajunya simple saja. baju kebaya, baju pahang...
tapi bile tgk baju2 tu... rase macam timeless
aaaah.... i love timeless wedding
sepatah kata rizalman dlm blognya- jgn terlampau mengikut trend, kerana gambar kahwin adalah yang akan ditatap dalam 10 20 30 taun yang akan datang

saya sudah ada gambaran kasar tentang majlis saya.....

majlis nikah-saya mahu yang lembut.... kalau boleh nak macam fairy tales....mahukan sesuatu yang tenang..... romantic.

reception- melayu classic!!! saya mahukan kemeriahan majlis kawin macam majlis melayu di kampung!!! ning baizura sendiri buat concept tu ok!!! erk... tapi make up tak kot.... rasa tak sesuai la muke dengan gincu merah menyala tu. kalau muke saya nie macam model, dah lama saya on jer dgn idea itu!!!!
saya betul2 mahu jadi raja sehari di atas pelamin- dengan persembahan tarian(haha over tak?)
tapi... mungkin agak mencabar jugak nak mencarik vendor utk majlis mcm nie.sebab trend sekarang, byk yg suke western style.

bertandang- yang nie tak pikir dengan detail lagi. tapi yang pasti majlis nie kalau boleh nak mesra tetamu sehabis boleh. kerana rasenya kebanyakan kawan2 kami akan ke majlis CM.

No comments: