Wednesday, December 23, 2009

intro

salam to all readers,
hi, this is my 1st welcome note,
huhu sebelum nie, terus jer lompat buat new post tanpe salam perkenalan
yurp, im obsess with wedding,
walaupun sebenarnye, tiada lagi perancangan ke arah itu
mmg selalu bace blog blog b2b,
dan, sepanjang itu, ade idea2 yang saye suke, n mahu disimpan untuk rujukan di kemudian hari
of coz semua org mempunyai majlis perkahwinan impian,
saya sendiri gemar memikirkannyer,
jadi, blog ini saya wujudkan lebih kepada satu file untuk bookmark, idea2 menarik yang saya jumpe,
jadi, bile tiba masanya untuk saya membuat pilihan, saya tahu ape yang saya mahukan ataupun tidak,
kerana bajet itu amat penting ye,
walaupun kadang2 nampak ape yang saya nak itu hargenya amatlah tidak terjangkau oleh pikiran, tapi itu hanyalah sebagai garis panduan untuk idea ape yang saya mahukan.
insya allah, kalau tak dapat yang same pon, dapat yang sipi2 pon jadilah, pelbagai cara boleh diusahakan. seperti berusaha untuk mencari vendor yang lebih murah, atau DIY mungkin.
jadi, kadang2 kalau saya tuliskan harge yang mmg nampak seperti melampau mahalnyer, itu hanya sebagai note untuk diri saya, tidak semestinya saya akan memilih untuk ambil harge yang sedemikian rupa. atau mungkin itu adalah sesuatu yang benar2 saya inginkan, mungkin boleh dijadikan pembakar semangat untuk mule mengumpul dari sekarang.

akhir kata, salam perkenalan dari saya!!
om looking forward to share fabulous ideas with all the b2b out there!!

No comments: