Thursday, November 1, 2012

review MUA laila rohani


yang sebenarnya saya rasa bersalah pada follower saya, kerana sudah lama tak update, tapi masih ada yang sudi follow saya.
taktaula, sekarang mood untuk update blog mcm kurang, lagipun saya hanya banyak buat review, bukannya bagi idea pada bakal pengantin pun, hihi maaflah kalau ada yang bosan baca cerita cerita saya.

ok sekarang saya nak review makeup bertandang saya,
hasil air tangan MUA tv3 laila rohani, saya dapt tau dari blog reneemeow
terus contact kak laila
dari segi layanan dan attitude saya berpuas hati. friendly...
tak sombong pon,  datang ontime
dari segi makeup, pun puas hati.
mugkin saya jenis tak cerewet kot....
 so saya terima saja, asal nampak cantik.




saya tak tau kenapa, asal tgk gambar bertandang, saya rasa makeup kak laila menonjolkan sisi wajah saya yang ke arah india, hihi (mase kat india org pernah igtkan saya rakyat tempatan).
Tapi best jugak, guna khidmat mua yang berbeza, muka pun jadi lain lain.


sama macam kak sue, kak laila pun menata rias wajah pengantin lelaki and siap pakaikan sampin... terima kasih wahai para mua yang berkhidmat dengan saya.



bersama anak sulong kak laila... yang tolong siap siapkan saya pakai baju, =)


close up make up kak laila

ok, macam biasa mesti semua nak tau rate kak laila, antara 500-600 rate tahun 2011, tak termasuk pengangkutan ye.
no kak laila 017 3470335.
boleh hubungi beliau jika berminat.

No comments: