Monday, March 28, 2011

bila keluarga mula merancang

saya dan CM dua2 terpisah beribu batu, dan masing sibuk bekerja. Kadang2 ahli keluarga yang lebih byk fikir tentang majlis yang bakal berlangsung.
Baru2 nie, CM ada bagi tau, maknya sudah mula bertanya tanya, ahli keluarga nak pakai baju warna apa.....; erk!!!!!!!!!!!!!!!!!! saya tak rancang lagi skema warna!!!!!!!!!!!!!! nanti dulu!!!!!!!!!!
bukan itu saja, CM ada bagitau, awal tahun depan mak CM nak start beli minyak, beras.... adui, tiba2 rase saya amatla terkebelakang dalam merancang majlis sendiri. hanya sibuk survey2 mencari idea, namun masih belum ada kata putus.

Jadi, sempena kepulangan saya ke rumah pada bulan hadapan, SAYA MESTI TETAPKAN TARIKH MAJLIS KAWIN SAYA!!! DAN START TEMPAH PERABOT BILIK!!

topic perbualan hanya akan berkisar tentang majlis kawin, siang, malam pagi petang. hahahaha, mesti adik2 akan kutuk dan cakap-asyik2 pasal kawin kawin kawin. Itu takpe lagi, kalau dieorg pon cuba nak join borak, mulala klua request mengarut2 seperti, adik nak duduk sebelah pengantin masa makan, adik nak pegang bunga manggar....... along kene pakai baju warna sekian sekian, boleh pusing kepala hakak ok!!!!!

No comments: