Wednesday, September 22, 2010

update

alhamdulillah, ive done with my degree.
syukur..... sudah boleh tick satu perkara dalam fasa hidup
ngeee, sekarang barulah boleh all out utk kawen kan (haha, yeker?)

kalau diikutkan hati mmgla nak settlekan secepat yang mungkin, tapi, kalau terlampau kelam kabut, akhirnya diri sendiri yang makan hati,
jadi, setelah difikir2, terpaksalah tunggu sehingga saya mula bekerja, utk ada duit sendiri
duit cm sudah cukup cume saya yang perlu bermula dari 0 (tulah sape suruh boros sgt, kan dah takde simpanan)

sudah lama tidak meminta minta dari sapa2, jadi, rasanya, lebih selesa jika majlis saya dibuat mengikut kemampuan yang saya ada, kalau org sponsor alhamdulillah, tapi dalam perancangan, saya set dalam otak dengan duit yang dtg dari saya dan CM.

tapi saya perasan, semangat merancang saya sudah menurun dgn drastik, haha, klaka pulak, dulu mase tak boleh kawen sebab belum habis blaja, semangat gile nak kawin, sekarang, bile tiba masanya, malas2 pulak, menentang arus sungguh.

perkembangan terkini setakat nie, cm sudah jumpa parents saya utk kali kedua berkenaan perkara, ngeee, kali ini, sudah relax sket, takla berdebar macam mase mule2 mau cakap.
tak tetapkan ape2 lagi, cuma menyuarakan hasrat murni kami, itu sahaja.

owh, dan hari tu sudah mula survey2 utk bilik saya. sekarang tgh pening tatau warna apa yang nak dipilih utk build in wardrobe saya!! ade jugak tgk2 kat ikea n fella design, saya amat berkenan dengan warna cream di fella design, sudah cakap pada tukang kayu mahu kayu itu di varnish dengan warna putih, tapi sdg amat2 cuak dgn outcomenye, takut nampak buruk!!!
balik nie perlu survey dekat kedai2 di kajang!! mesti!!

hari tu ada juga buat budget guna excel, berkerut muka dua2, igtkan nak menggunakan ilmu excel yang CM aja utk buat check list, tapi, bile dah balik sini, malas pulak.

saya juga akn pulang ke rumah, mungkin parents CM akn datang ke rumah saya utk 1st time, AAAAA tatau ape nak buat, baju ape nak pakai!!! nak hidang air pon tak lepas!!!! kalau tumpah macam mane??? ngee, masak tu, mmg akan sepenuhnya diserahkan pada ibu!, kene prektis seni menghidang saja, ayuh usaha!

harus langsaikan urusan berkenann bilik pada kepulangan kali ini!

No comments: